Wednesday, November 17, 2010

~~BohSan~~

Fuh!!!...pegi kat tingkap tengok langit,tengok org lalu lalang kat bawah,tengok kucing2 bermain , tgk burung berterbangan..last2 sekali aku yang terbang ,hahaha.ari2 cam nie bleh gila rase..huhuhuhu..



semua bdak2 utem kat ttu3 nie pun dah ramai blah, sunyi sepi jadi nyer....huhuhu
semua nak nyambut hari raya korban...tinggal aku n bdak2 yang senasib ngan aku jer yang xblik.
.huhuhu,tue pun baper org jer...

buka jer laptop layan FB , tp FB pun buat aku boring..nak tgk movie ..konon nyer nak layan citer la asal nyer,last2 citer yang layan aku...hahaha,





sesungguh nya hati n jiwa nie dah berada kat kampung...dah la ari hari raya korban , aku???? duk kat melaka duk terperap dalam blik...sob3,sedih2 xpernah terjadi dalam hidup nie...dugaan



No comments:

Post a Comment