Monday, October 4, 2010

~~SaHabAt~~

sALam....

sekarang nie susah betul nak dapat kawan yang betul2 kita percaya dan kwn yg betul2 iklhas nak kwn ngan kita....
ak skit hti betul n paling ak xsuka org yg jnis mcm tue r....nak mtk tlg  ngan kita bru cri kita,bila dah senang jgn harap nak cri kita,nak tgk muka kita pun mcm dah benci sgt..arghh....sbar2 eje...

naper la ek diorg bleh buat mcm tue,xfkir perasaan org ker??xbleh ker kalau hulurkan salam persahabatan tue dgan hati yang ikhlas dan terima seadanya kekurangan dan kelebihan kwn kita tue..nie x,kwn ada kelemahan skit mulalah nak menjauhkan dri la,nak marah la,nak kutuk la.....

Setiap manusia atas muka bumi nie mna ada yg Sempurna...kalau sempurna dri sgala hal tue bkn mnusia nma nyer laaa....kalau btul2 sahabat sejati,kta sbagai kwn hrus m'mbimbing kwn kita kearah jln yg benar n selalu m'gambil berat tentang kwn kita...nie x,kwn skit ker,kwn dlm mslah ker xambil peduli lansung....entah2 sampai kwn tue dah xda di dunia nie bru nak sdar n bru nak ambik peduli....semua tue dah t'lambat....

aku betul2 sedih la,naper la aku bleh jumpa kwn mcm tue...aku xpernah m'harapkan aper2 balasan pun dri p'shbatan itu ,aku cuma berharap dapat m'jadi kwn yang setia,kwn yg suka duka bersama2 smpai ke akhir  hayat..aper2 pun aku redha jika itu ujian dri ALLAh swt untk ku...

aku harap dia bahagia n berjaya dengan cara dia
amin....

" SELEMAH-LEMAH MANUSIA IALAH YANG TIDAK BOLEH MENCARI SAHABAT DAN ORG YANG LEBIH LEMAH IALAH ORG YANG MENSIA-SIAKAN SAHABAT YG TELAH XICARI "

No comments:

Post a Comment